
۵ اصل روانشناسی که به افزایش فروش بلیت های رویداد شما کمک خواهند کرد
این روزها علوم بازاریابی و روانشناسی پیوندی ناگسستنی با یکدیگر ایجاد کردهاند. هرچند که لزومی ندارد که همه بازاریابان رویدادها یک روانشناس حرفهای باشند، اما
این روزها علوم بازاریابی و روانشناسی پیوندی ناگسستنی با یکدیگر ایجاد کردهاند. هرچند که لزومی ندارد که همه بازاریابان رویدادها یک روانشناس حرفهای باشند، اما
در حوزه بازاریابی امروزی روشهای قدیمی دیگر پاسخگو نیستند و شما هرچقدر از برند و کارتان تعریف کنید مشتریان را مثل سابق تحت تاثیر قرار
بر طبق گفته روانشناسان اگر فردی از عملی که توسط دیگران در شبکه اجتماعی در حال انجام شدن است مطلع گردد، تمایل بیشتری برای تکرار
وقتی برای خرید کالا وارد یک وبسایت میشوید بدون شک در اولین مرحله مشخصات محصول مورد نظر را بررسی میکنید تا یک دید کلی نسبت
امروزه مشتریان در خریدهای خود سختگیرانهتر تصمیم گیری میکنند. همه جوانب را در نظر میگیرند و تا جایی که لازم است اطلاعات لازمه را کسب
وقتی مردم برای انجام کاری نامطمئن هستند، به بیرون و به اطرافیان برای راهنمایی در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهند و چه تصمیمی باید بگیرند ، رجوع می کنند.