
۵ اصل روانشناسی که به افزایش فروش بلیت های رویداد شما کمک خواهند کرد
این روزها علوم بازاریابی و روانشناسی پیوندی ناگسستنی با یکدیگر ایجاد کردهاند. هرچند که لزومی ندارد که همه بازاریابان رویدادها یک روانشناس حرفهای باشند، اما
اگر هنوز مطمئن نیستید که نئوکت برای شما مناسب است یا نه پیشنهاد میکنیم حتما مقالههای زیر را مطالعه کنید:
این روزها علوم بازاریابی و روانشناسی پیوندی ناگسستنی با یکدیگر ایجاد کردهاند. هرچند که لزومی ندارد که همه بازاریابان رویدادها یک روانشناس حرفهای باشند، اما
در حوزه بازاریابی امروزی روشهای قدیمی دیگر پاسخگو نیستند و شما هرچقدر از برند و کارتان تعریف کنید مشتریان را مثل سابق تحت تاثیر قرار
بر طبق گفته روانشناسان اگر فردی از عملی که توسط دیگران در شبکه اجتماعی در حال انجام شدن است مطلع گردد، تمایل بیشتری برای تکرار
وقتی برای خرید کالا وارد یک وبسایت میشوید بدون شک در اولین مرحله مشخصات محصول مورد نظر را بررسی میکنید تا یک دید کلی نسبت