لطفا به من بگو

چرا به نوتیفیکیشن‌های نئوکت نیاز دارم؟

آیا تابحال یک رستوران جدید را امتحان کرده‌اید چون دیده‌اید شلوغ و پر طرفدار است؟

خوب، برای وب سایت شما هم همینطور است.

website face 1 new
1. بخاطر اینکه

اعتماد کلید موفقیت است

وب سایت خود را به مکانی شلوغ و جالب تبدیل کنید که  خریدار را مجبور به اقدام می‌کند. به بازدیدکنندگان خود اطلاع دهید که آنها تنها افراد در مهمانی نیستند.

2. و بخاطر اینکه

اتوماتیک درباره وب‌سایت شما حرف زده می‌شود.

دشوار است به کاربران بگوییم یک وب‌سایت چقدر “عالی” است. نئوکت تجربه آنلاین مشتریان شما را همانند بازدید از یک فروشگاه واقعی، حاوی اطلاعات مفید و قانع کننده می‌کند.

website face 2 new
website face 3 new
3. و به عنوان یک نتیجه، می توانید

فروش بیشتری کنید، تضمینی!

نئوکت با برجسته‌کردن سفارشات اخیر، بررسی محصولات و انواع دیگر رفتارهای مشتری در وب‌سایت شما، نرخ تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد.

ثبت‌نام رایگان

مثل موشک نرخ تبدیل و فروش خود را افزایش دهید.

مطمئن نیستید
که نئوکت برای شما مناسب است؟

اگر هنوز مطمئن نیستید که نئوکت برای شما مناسب است یا نه پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله‌های زیر را مطالعه کنید:

۵ اصل روانشناسی که به افزایش فروش بلیت های رویداد شما کمک خواهند کرد

این روزها علوم بازاریابی و روانشناسی پیوندی ناگسستنی با یکدیگر ایجاد کرده‌اند. هرچند که لزومی ندارد که همه بازاریابان رویدادها یک روانشناس حرفه‌ای باشند، اما با این حال داشتن شناخت و درک عمیقی از مسائل روانشناسی می‌تواند آنان را در جذب ثبت‌نام کنندگان بیشتر برای رویدادها یاری کند. اگر شما نیز می‌خواهید تا افراد بسیاری…

اثبات اجتماعی در بازاریابی به سبک امروزی

در حوزه بازاریابی امروزی روشهای قدیمی دیگر پاسخگو نیستند و شما هرچقدر از برند و کارتان تعریف کنید مشتریان را مثل سابق تحت تاثیر قرار نخواهد داد. مشتریان امروزی بسیار هوشمند میباشند، آن‌ها می دانند که یک بازاریاب همۀ تلاش خود را انجام می دهد تا محصول شرکت شما را بفروشد. بنابراین به قول‌های او…

از اثبات اجتماعی برای وفادارسازی استفاده کنید

بر طبق گفته روانشناسان اگر فردی از عملی که توسط دیگران در شبکه اجتماعی در حال انجام شدن است مطلع گردد، تمایل بیشتری برای تکرار آن عمل دارد. قطعا همه در فضای مجازی هر روز هزاران چالش مختلف میبینیم که با سرعت خیلی زیاد فراگیر می‌شود و گاهی حتی خود ما و اطرافیانمان هم وارد…

رفتار یک مشتری، رفتار سایر مشتریان را تحت تاثیر قرار می‌دهد

وقتی برای خرید کالا وارد یک وب‌سایت می‌شوید بدون شک در اولین مرحله مشخصات محصول مورد نظر را بررسی می‌کنید تا یک دید کلی نسبت به محصول داشته باشید و در مرحله دوم به سراغ نظرات سایر مشتریان می‌روید و آن‌ها را بررسی می‌کنید. اگر نظرات دیگران در مورد محصول مثبت باشد به احتمال زیاد…